Thursday, August 11, 2011

Awesome Photo

How the hell?
Shaq and girlfriend Nicole Alexander aka "Hoopz" from Flavor of Love

I'm glad the dude has a hot new squeeze but even for an NBA legend like himself, it's gotta be a bit difficult to slam dunk this set of Hoopz.

...that's GOTTA HURT.

23 comments:

  1. he could fit one of her on each finger

    ReplyDelete
  2. Wow shes like a child compared to him!
    And I thought my girlfriend was short compared to me!

    ReplyDelete
  3. She's Hoopz? Damn. I'm jealous.

    ReplyDelete
  4. I'm surprised he hasn't broken her... and @myday, he's 7'1" and she's 5'3"

    ReplyDelete
  5. She is what is known as a cock puppet.

    ReplyDelete
  6. HOLY SHIT I REMEMBER HOOPZ XD

    ReplyDelete
  7. Yeah, I seen this pic before, watch this video of them, it's hilarious:

    http://www.youtube.com/watch?v=7nElRuewcCE

    ReplyDelete
  8. Bloody Hell, she looks like a primary school kid to him.

    ReplyDelete
  9. everyone's thinking it... :D

    ReplyDelete
  10. Uh oh !!!!

    Have a super weekend, Jim.

    ReplyDelete
  11. it's an optical illusion, in real life she's about one quarter of an inch taller

    ReplyDelete
  12. I wonder if he gets fed up walking at her pace and just picks her up like a baby. They probably do some King Kong roleplay.

    ReplyDelete
  13. lol! i bet his dick is the size of her!

    ReplyDelete
  14. This looks photoshopped. It really does.

    ReplyDelete
  15. I remember some TTtt botany experiment story. So, this couple's offspring could overtake their mom within a year in height if they take over dadz genes?If else, momz ladder could be shared.
    Jim,
    I miss your intellectual remarks for my posts in my blog. :)

    ReplyDelete
  16. Flava flavs sloppy seconds no thanks

    ReplyDelete
  17. Ha ha! Oh, god! She looks like a child!

    ReplyDelete